Εμπλούτισε πρωτεϊνικά την διατροφή σου, με διαφορετικούς και απολαυστικούς συνδυασμούς!

Υπάρχουν πολλοί γευστικοί και υγιεινοί τρόποι να χρησιμοποιήσεις την αγαπημένη σου πρωτεΐνη στην καθημερινή διατροφή σου, εάν εξαιρέσουμε το κλασικό πρωτεϊνικό ρόφημα!

Ακολουθούν μερικές ιδέες:

  1. Πρόσθεσε ένα σκουπ πρωτεΐνης στο smoothie σου. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσεις την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη χωρίς να αλλάξεις την αγαπημένη σου γεύση.

 

2. Φτιάξε πρωτεϊνικά pancakes ανακατεύοντας σκόνη πρωτεΐνης με αυγά, γάλα και λίγο αλεύρι ή επίλεξε ένα από τα έτοιμα μείγματα protein pancakes. Μπορείς επίσης να προσθέσεις μερικά φρούτα, όπως βατόμουρα ή μπανάνες, για πρόσθετη γεύση και θρεπτική αξία.

3. Πρόσθεσε ένα σκουπ πρωτεΐνης σε νερό ή γάλα και μια χούφτα ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου για να φτιάξεις ένα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Μπορείς επίσης να προσθέσεις λίγο μέλι ή ένα σιρόπι για επιπλέον γεύση.

4. Φτιάξε τις δικές σου μπάρες πρωτεΐνης. Απλώς ανακάτεψε τη σκόνη πρωτεΐνης με λίγη βρώμη, μέλι και λίγο λιωμένο λάδι καρύδας. Μπορείς επίσης να προσθέσεις μερικά αποξηραμένα φρούτα ή κομματάκια μαύρης σοκολάτας!

5. Δημιούργησε ένα γευστικό πρωινό γεύμα αναμιγνύοντας ένα σκουπ πρωτεΐνης με βρώμη και γάλα καρύδας.  Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις τη μέρα σου γεμάτος ενέργεια.

Το κλειδί είναι να είσαι δημιουργικός και να πειραματίζεσαι με διαφορετικά συστατικά για να βρεις γεύσεις και συνδυασμούς που σου ταιριάζουν.

Προηγούμενο άρθροΚάνε come back μετά από τον τραυματισμό.
Επόμενο άρθροΓιατί ιδρώνεις (ή δεν ιδρώνεις) τόσο πολύ;
Η μεγαλύτερη οικογένεια fitness και αθλητικών συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα με 54 καταστήματα σε Ελλάδα & Κύπρο.