Το έχεις κάνει ποτέ;
ΜΙΣΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ (a.k.a. Partial Reps)

Όταν εξαντλείς τους μύες σου σε ένα σετ, μην τα παρατάς τόσο εύκολα. Δοκίμασε και κάνε 5-6 μισές ακόμα (είτε από τη μέση και κάτω ή από τη μέση και πάνω).

Αυτές οι τελευταίες μισές επαναλήψεις είναι εκείνες που θα κάνουν την διαφορά, σύμφωνα με τον Άρνολντ.

 

 

Προηγούμενο άρθροEAA Mega Strong powder by Nutrend
Επόμενο άρθροInferno Black 300g (Stacker2)
Avatar
Ασχολούμαι με το χώρο του γυμναστηρίου σε επίπεδο αθλούμενου από το 1987 και ως επαγγελματίας από το 1992. Μετά από αρκετά χρόνια απασχόλησης σε γυμναστήρια, το 2003 ξεκίνησα να εργάζομαι στα Χ-TREME STORES. Από το 2005 απασχολούμαι σταθερά στο X-TREME STORES Χαλανδρίου και αρθρογραφώ καθημερινά στην σελίδα τουX-TREME STORES Χαλανδρίου στο Facebook