Συμβουλές για ένα επιτυχημένο ” Hip thrust” (η κίνηση ουσιαστικά είναι hip extension = έκταση ισχίου). Βλ.εικόνα.👨‍🏫
Εξαιρετική άσκηση πρωτίστως για τους γλουτιαίους μύες και δευτερευόντως για τους μύες του κορμού.
Προηγούμενο άρθροPolar Ignite Black
Επόμενο άρθροΕπαγγελματικός C.L.2000 by X-FIT
Γιώργος Λιονάκης
Ο Λιονάκης Γιώργος χαρακτηρίζεται από πολυπραγμοσύνη. Ασχολείται με το personal training και τις σωματικές αλλαγές ασκουμένων. Χρησιμοποιεί old school μεθόδους (προπόνηση με βάρη και μηχανήματα), χωρίς να απορρίπτει κάποιες νέες τάσεις. Όταν δεν κάνει προσωπικές συνεδρείες, γράφει άρθρα ή ετοιμάζει τις ομιλίες του, και αναλύει τις ετικέτες των συμπληρωμάτων διατροφής. Γνωρίζει πάντα τα νέα της αγοράς ενώ του αρέσει να ψάχνει το παρασκήνιο των εταιριών. Είναι συνεργάτης και αρθρογράφος (με τα περισσότερα άρθρα) των X-treme Stores από το 2015.