Ένα βασικό μέρος του προπονητικού προγράμματος, είναι και οι προπονήσεις υψηλής έντασης. Τότε, η κούραση λαμβάνει τη μορφή του γνωστού «γαλακτικού οξέος», που εμφανίζεται ξαφνικά και οδηγεί το σώμα στην αίσθηση καψίματος και έπειτα στο ότι «κόβονται τα πόδια/χέρια».

Δεν είναι εύκολο να αποφευχθεί η εμφάνιση του γαλακτικού οξέος στο σώμα, κατά τη διάρκεια της υψηλής έντασης, όμως υπάρχει η δυνατότητα καθυστέρησης της εμφάνισής του με το κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής, τη Β-Αλανίνη (Beta-Alanine). Με έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό να χτίσω αντοχή στην ένταση και ουσιαστικά να βγάζω εις πέρας προπονήσεις τέτοιου είδους για μεγαλύτερη διάρκεια.

Έχω παρατηρήσει ότι η λήψη της Β-Αλανίνης μισή ώρα πριν τη προπόνηση έχει σαν αποτέλεσμα ο ρυθμός μου στα κομμάτια υψηλής έντασης να μην πέφτει, αντιθέτως να υπάρχει άνοδος, με αποτέλεσμα να καταφέρνω να εκτελώ μεγαλύτερο όγκο προπόνησης σε υψηλή ένταση. Ιδανική για δύσκολες διαλειμματικές δρομικές προπονήσεις όπως 8x600m, 10x400m, 12x300m ή 16x200m.