Ξεχασμένη αλλά η ΑΠΟΛΥΤΗ άσκηση!

O Arnold πολλές φορές ξεκινούσε το πρόγραμμα στήθους με pull over. Τα εξηγεί ωραία ο ίδιος αφού, όπως λέει, τα pull over:

  • Απομονώνουν τους θωρακικούς
  • Τους διατείνουν πολύ
  • Αυξάνουν την χωρητικότητα τους, ώστε οι επόμενες πιέσεις να βρίσκουν χώρο ώστε να δώσουν τα οφέλη τους.
  • Αυξάνουν την χωρητικότητα των πνευμόνων σε οξυγόνο.
  • Γυμνάζουν τους πλευρικούς
  • “Κόβουν” το κάτω μέρος τους στήθους (εκεί που πολλές φορές μαζεύεται λίπος).

Όλα αυτά είναι σωστά αρκεί να γίνεται σωστά η άσκηση. Που σημαίνει κάθετα στον πάγκο, με έναν μεγάλο αλτήρα (βλ. φωτό)